Budowlany
Auto
Weselny
Zdrowia i Urody
Zoologiczny
Turystyczny
logotyp bazaru logotyp bazaru
Popularne wyszukiwania:
Dostępne już wkrótce!

Dlaczego strona "autobazar" ?

Poniżej zostały wyszczególnione główne cechy strony internetowej autobazar

1. Responsywna

Responsywny (od angielskiego "responsive" - odpowiadający) znaczy taki, który odpowiada na zapotrzebowania dzisiejszych internautów i Internetu, nie związanego już jedynie z klawiaturą i myszką. W obecnych czasach dostęp do globalnej sieci oferują coraz częściej telefony i tablety, nierzadko niezwykle wydajne; poza tym telewizory, aparaty fotograficzne, zegarki a nawet lodówki. Wbrew pozorom nie są to sprawy marginalne z punktu widzenia korzystającego z dobrodziejstw Internetu przedsiębiorcy. Już dzisiaj 41,22 % wejść na strony www realizowanych jest w Polsce przy pomocy różnej maści urządzeń mobilnych, przy imponującym tempie wzrostu 133% rok do roku. Tendencję tą można zbadać chociażby na poniższym wykresie:

Odsetek wejść na internet przez urządzenia mobilne, według statcounter.com

Źródło: StatCounter Global Stats - Mobile vs. Desktop Market Share

Owa spora, wciąż rosnąca grupa potencjalnych klientów domaga się - jak każdy - wygody i łatwości w zdobywaniu informacji. Jednocześnie, badania pokazują, że prawie połowa użytkowników urządzeń mobilnych narzeka na problemy ze źle przystosowanymi dla nich stronami, jak chociażby utrudnioną nawigacją czy zbyt długimi czasami wgrywania strony1, a dla ponad połowy z użytkownikiów nowoczesnych telefonów odwiedziny na stronach przygotowanych z pominięciem ich potrzeb mogą być nawet bardziej frustrujące niż korki uliczne2! Nie dziwi zatem, że 57% klientów nie poleciłoby swoim znajomym firmy, która zafundowała im przykre doznania przy przeglądaniu mobilnym, a aż 40% w takiej sytuacji zwróciłoby się do konkurencji3.

Dla tego właśnie strona autobazar.info.pl jest w pełni responsywna - nie pozostaje na etapie zazwyczaj denerwująco ubogich i nieciekawych "stron mobilnych", ale dba o to, aby każdemu dostarczyć pełnych, najlepszych wrażeń, bez względu na urządzenie. Dla tego też, każda z firm ogłaszających się w "Bazarze" posiada własną, responsywną podstronę, co może otwierać przed państwem całkiem nowe możliwości, na przykład przy użyciu QR-kodów. Dodatkowo, istnieje specjalna możliwość wstępnego przekierowania mobilnego ruchu z państwa stron - jeśli są one źle do niego przystosowane - na Państwa stronę responsywną w ramach "Bazaru".


Zestawienie poziomu dostosowania różnych firm do realiów responsywnych, stan na dzień 9.9.2013:
  • strony responsywne: autobazar.info.pl, zumi.pl
  • tylko strony mobilne: pkt.pl, panoramafirm.pl, kupdom.com.pl
  • brak jakichkolwiek udogodnień: firmy.net, gazeta-mk.pl, lukon.poznan.pl, terazdom.info, magazynslubny.pl, automobilpress.pl, motogielda.info.pl

2. Nowoczesna

Kolejnym bardzo ważnym czynnikiem jest sprawność, nowoczesność witryny internetowej. Z punktu widzenia użytkownika, istotnym jest, aby dostać jak najlepsze, najciekawsze treści i informacje w jak najkrótszym czasie. Dodatkowo, czynnik tem odgrywa jeszcze większą rolę w dobie urządzeń mobilnych, kiedy z jednej strony połączenie dostarczane przez sieć internetową może dodatkowo spowalniać przeglądanie, a z drugiej - przestarzałe, ociężałe strony mogą wyczerpywać cenny dla klienta transfer danych. Ponadto, szybkość stron jakiś czas temu została oficjalnie wzięta pod uwagę przez google jako jeden z elementów wpływających na pozycję strony4.

Dla tego też dołożyliśmy wszelkich starań, aby autobazar.info.pl był najnowocześniejszą stroną w swoim rodzaju. Aby móc się o tym przekonać, można skorzystać z oficjalnych, publicznie dostępnych narzędzi, na przykład Page Speed Insights autorstwa google. Poniżej przestawiamy zestawienie stron głównych gazet lokalnych oraz kilku głównych ogólnopolskich stron zajmujących się reklamą, plus dodatkowo strona samych "googli" (wartość to średnia wyniku dla urządzeń stacjonarnych i monilnych, na dzień 9.9.2013).

autobazar.info.pl
100/100
google.pl
83/100
firmy.net
83/100
PKT.pl
81/100
panoramafirm.pl
77/100
magazynslubny.pl
66/100
lukon.poznan.pl
65/100
automobilpress.pl
58/100
zumi.pl
57/100
terazdom.info
57/100
motogielda.info.pl
51/100

3. Semantyczna

Strony tworzy się dla ludzi, ale czasem aby lepiej służyć ludziom, warto pomyśleć też o odwiedzających stronę maszynach. Na takim właśnie założeniu opiera się idea sieci semantycznej - informacje powinny być przedstawione w taki sposób, aby do ich wykorzystania, przetworzenia nie był potrzebny człowiek uderzający w klawisze. Korzyści z zastosowania tego podejścia to na przykład prezentacja przez wyszukiwarki specjalnych, rozszerzonych informacji od razu na stronie wyszukiwania, czy nawet - do pewnego stopnia - "rozumienie" intencji wyszukującego. Takie właśnie możliwościniesie ze sobą prezentacja Państwa firmy w "bazarze".

4. Minimalistyczna

Realia w jakich funkcjonujemy - szczególnie te internetowe - ulegają ciągłym zmianom. Jedynie najlepsi gracze na rynku są w stanie odpowiednio szybko i efektywnie zareagować, zaspokajając możliwie największą część potrzeb. W kwestii designu, prym wiedzie dzisiaj minimalizm i elegancja, jasne kolory, szarości - tym inspirują sie najwięksi, jak google czy facebook. Także autobazar.info.pl pełnymi garściami czerpie z tych trendów, dając Państwu pewność, że Państwa ogłoszenie uzyska tu godną oprawę.

5. Przyjazna wyszukiwarkom

Nie od dzisiaj wiadomo, że wysoka pozycja w wynikach największej wyszukiwarki - google - jest bezcenna dla każdego niemal biznesu. "Bazar" zdaje sobie z tego sprawę, dla tego też nasze strony zostały stworzone nie tylko z myślą o naszej pozycji, ale i o pozycji Państwa stron. Każde ogłoszenie umieszczone u nas jest wyraźnym sygnałem dla "googli", mówiącym o popularności, rozpoznawalności i wiarygodności Państa strony i firmy. Biorąc pod uwagę przestrzeganie przez nas wszelkich najlepszych praktyk i stałą dbałość o naszą i Państwa pozycję, ogłoszenie tutaj z pewnością będzie ważnym krokiem w drodze na internetowy szczyt.

6. ..i o wiele więcej!

W tym krótkim spisie nie jesteśmy w staie wymienić wszystkich zalet strony autobazar.info.pl, ale można jeszcze pokrótce wspomnieć o kilku sprawach. Zarówno strony firm jak i wyszukiwań czy branż, zintegrowane są silnie z najlepszymi na rynku mapami - Google Maps, realizując w ten sposób lokalny charakter ogłoszeń. Dodatkowo, udostępniamy możliwość szybkiego i łatwego wyznaczenia trasy czy nawet odpalenia nawigacji w urządzeniu mobilnym, co pozwoli klientom dotrzeć bezproblemowo do każdej z firm. Strona pozwala też chociażby na obsługę wielu adresów jednej firmy, czy też zachęcanie potencjalnych kupujących zintegrowanymi z ogłoszeniem rabatami. Ponadto, każda z firm ogłaszających się u nas dostaje na ten czas swój unikalny adres www, taki jak mojafirma.wbazarze.pl.


Źródła:

  1. http://www.marketingcharts.com/wp/topics/wireless/slow-webpage-load-times-plague-smartphone-tablet-owners-22931/
  2. http://www.instantshift.com/2012/12/06/do-you-really-need-responsive-web-design/
  3. http://www.howtogomo.com/en-gb/d/why-get-mo/#reasons-mobile-matters
  4. http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2010/04/using-site-speed-in-web-search-ranking.html
wyszukiwanie google maps, obsługa wielu adresów, rabaty,

Po bardziej szczegółowe informacje zapraszamy do kontaktu z redakcją.

Dla odwiedzającego

Dla firm - wersja gazetowa

Dla firm - wersja internetowa

  • o stronie
  • dlaczego my?
  • cennik
  • numery branż
  • Stronę firmy dostarczył serwis autobazar.info.pl.